Ali je Facebook pomemben za vsako podjetje?

KAJ LAHKO PRINESE FACEBOOK ZA VAŠE PODJETJE?

Facebook podjetje? Facebook je postal domena, na kateri je dobro, da vaše podjetje vsaj približno redno objavlja content, ki bo zanimiv za vaše obstajajojče, temveč potencialne stranke. Ni možno se mu izogniti, Facebook danes uporablja več kot ena milijarda ljudji in v Sloveniji ima profil na facebooku vsak četrti človek. To je res ogromna priložnost k povečanju prepoznanosti in še posebi, če Facebook omogoča oglaševanje. Poslaj je pomemben del internetnega oglaševanja in orodja za povečanje prodaje.

facebook podjetje
Večina od nas že Facebook pozna, vseeno je pa dobro, da poznamo nekoliko trendov, s katerimi bomo na Facebooku dosegli zaželenih rezultatov.

  1. Poslovni profil
    Kot prvo, naredite svojemu podjetju poslovni profil. Ta vam bo omogočal lažje stike s strankami, ponujal oglaševanje in vaše firma se bo pojavila med drugimi podjetji, ki se že na Facebooku nahajajo. Ne zgleda profesialno izvajati profil podjetja iz osebnega računa – samo če se gre za osebno znamko kakšnih influencerjev, ampak tudi ti se že premikajo na poslovne profile.

 

  1. Poznate svojo publiko?
    To pa je res osnova ni samo za Facebook, ampak za veliko drugih početi v vašem poslovanju. Dobro se je zavedati profila vaše idealne stranke in če ste ga še ne izdelali, zelo priporočamo, da to boste naredili čim prej. Mogoče boste odkrili, da se vam ne bo treba veliko truditi na področju Facebooka, ker ni med vašo ciljno publiko prilubljen. Vseeno pa je dobro, da profil na tem socialnem področju izvajate. Veljalo je, da so na Facebooku bili prisotni bolj mladi ljudje, danes se pa publika starša in Facebook postaja popularen bolj med srednje starimi ljudmi. Mlajší bolj uživajo v Instagramu, Tik-toku, Facebook je zdaj mesto za vse. Celo bolj aktivni so zdaj ljudje 40 +. 
    facebook podjetje
  2. Kakšen tip vsebine boste dajali gor?
    Pogosto se ljudjem zdi, da prisotnost podjetja na Facebooku je enostavna zadeva, za katero se ni treba nič lotiti. To ni res! Facebook vzame veliko dela in zahteva trdo delo. Razmislite, če boste vašo vsebino na Facebook nalagali v obliki slik, infografik, če boste repostali zanimive vsebine od drugih podjetji v vaši brandži ali zanimive članke iz interneta. Mogoče lastne članke! Nasploh vam priporočamo, da vedno k zapisanemu blog postu povežete še kakšno sliko ali video – to bo potencialno stranko pritegnilo.
  3. Kako pogosto in imam čas za to?
    Ja – to je težko vprašanje. Vedno se zdi, da je veliko drugih stvari za naredit kot je Facebook post, a ne? Dobro je za ta primer imeti večmesečnji načrt vsebin in s tem si ulajšati delo. Zaredi Facebook algoritma je dobro vsebino nalagati pravilno in recimo v intervalu vsaj parkrat na mesec. Facebook vas pol zazna in vas bo rinil gor. Vaše objave s tem postanejo vidne za več publike in to je konec koncev zaželeno! Če se že trudite, bodite vstrajni in ne obupajte, če številke na začetku ni so take, kakšne si mogoče predstavljali. Vse bo! Če pa slučajno rabite pomoč, na voljo so vam v Sloveniji številne agencije, ki vam bojo pomagale s rednim ustvarjanjem contenta.