Grafično oblikovanje po meri

Grafično oblikovanje po meri ali pa tako »konfekcijsko«, s police je vprašanje, ki si ga naši naročniki večkrat postavijo. Še posebno takrat, ko prejmemo ponudbo za oblikovanje.

Zakaj je grafično oblikovanje po meri pametna investicija boste izvedeli iz spodnjega zapisa

Branje vam bo vzelo 3 minute.

  1. Zato, ker je tako bolikovanje SODOBNO. Oblikovalec, ki dela po vaši meri nenehno spremlja svetovne trende v grafičnem oblikovanju in vam zato lahko ponudi najboljše. Tako boste pritegnili svoje kupce in stranke.
  2. Zato ker je grafično oblikovanje po meri PRILAGODLJIVO. Dober grafični oblikovalec – KREATIVno upošteva vaše želje, ko se loti oblikovanje. Mogoče želite kaj minimalističnega, mogoče kaj v retro stilu- bolj hipstersko, mogoče kaj modernega, 3d … Karkoli bo nastalo, bo unikatno in narejeno po vaši meri.
  3. Zato ker je oblikovanje po meri RAZNOVRSTNO – ne samo, da bo logo unikaten, tudi vsi ostali materiali bodo vsak zase posebni, hkrati pa jih bo združevala »rdeča nit« celostne grafične podobe.

grafično oblikovanje po meri

Rabite promo material za na sejem? Brošuro, katalog, izvlečni plakat, polepljen štand ali vozilo? Vse to in še več naredi dober oblikovalec za vas, po meri.

Vodilo pri oblikovanju po meri je občutek za estetiko, posluh za to kaj si naročnik želi in to, da se oblikovalec drži rokov. Dobro je oz praktično, da vam grafični oblikovalec tudi priskrbi tisk pri zanesljivem tiskarju.

Naj gre za oblikovanje brošure, letaka, letnega poročila – vsemu se je treba posvetiti z enako pozornostjo in z obzirom do blagovne znamke naročnika. Če blagovne znamke nima, potem pa oblikovalec izhaja iz naročnikove vizije in njegovega poslanstva.

Pomembno je tudi, da pozna strategijo prodaje. Grafični oblikovalec pravzaprav postane podpora prodaji.

Kadar se kupuje grafično oblikovanje »iz police, s kakšnega Fajver ali drugega stock portala je vse skupaj ena velika loterija. Šansa, da d bo »zadetek v polno« je majhna. Šli bodo živci, denar bo odtekal, potencialni kupci ne bodo opazili produkta …

In vse to zato, ker ste želelu »pršparat« 100 €.

Za konec, za malo razvedrila in v duhu dobrega dizajna in duhovitega grafičnega oblikovanja, ki je pravo orodje prodaje in, ki naredi izdelke nepozabne – ta kratek filmček:

Dobro ne?!

Oznaka besedila: Grafično oblikovanje po meri