Kaj so SEO članki ter kako narediti idealen SEO članek

Spletni članki so informativne spletne podstrani namenjene ponujanju podatkov v obliki besedila. SEO članki so enaki spletnim člankom, le da imajo še en namen in sicer dvigovanje targetirane spletne strani na googlu. SEO članki delujejo z grajenjem backlinkov.

Delovanje SEO člankov

Offsite optimizacija spletnih strani je velik del promoviranja spletnih strani. Offsite SEO deluje tako, da na različne dele spleta vstavljamo povezave, ki jim v primeru offsite SEO rečemo backlinki. Ti backlinki vplivajo na targetirano spletno stran z drugačno močjo, odvisno od svoje lokacije.

Poznamo tri vrste backlinkov:

  • Lahki backlinki – Povezave, ki jih kreiramo v privatnih pogovorih preko socialnih omrežij.
  • Srednji backlinki – Povezave, ki jih kreiramo v komentarjih in na spletnih forumih.
  • Močni backlinki – Te povezave gradimo na tujih spletnih straneh, na primer na SEO člankih.

Imamo več možnosti grajenja močnih backlinkov, SEO članki so zelo uporabni, saj za njih potrebujemo samo znanje za pisanje ter za vsebino našega članka. Članke zato veliko ljudi uporablja za offsite optimizacijo in zato vam priporočamo, da se jih naučite pisati tudi vi.

SEO članki na rezultatu Počivalniki

Spletna stran Pohištvo123.si počivalniki ima zelo širok offsite SEO program, ki ga lahko zaznamo skoraj vsepovsod po spletu. Spletna stran Počivalniki je zato zelo uspešna na googlu, kjer izvaja večino posla. Ta prodajna spletna stran je namreč s SEO članki uspela pridobiti market na spletnih iskalnikih in lahko sedaj prodaja počivalnike veliko več strankam.

V njihovem prodajnem programu počivalnikov nudijo več različnih modelov. Na eni strani je na voljo več osnovnih počivalnikov gugalnikov v različnih barvah, ki so dobra izbira za gledanje televizije v dnevni sobi ali za počitek na terasi.

seo članki

Pisanje SEO članka

Kadar imate svojo spletno stran, ki jo želite dvigniti med rezultati na spletnih iskalnikih boste želeli začeti pisati svoje SEO članke. Da s tem začnete, boste potrebovali vsaj eno tujo spletno stran, na kateri lahko pišete te članke.

SEO članki bodo močneje delovali na vašo spletno stran, če bodo postavljeni na spletnih straneh podobne vsebine, kot vaša spletna stran. To še ne pomeni, da morate zgraditi novo spletno stran s enako vsebino, še posebaj ne, če ste komaj začeli s optimizacijo spletne strani.

Na spletu se namreč najde veliko spletnih strani, ki ponujajo, da na njih objavljate svoje članke. Lokacija vaših člankov naj bo tudi odvisna od vaših ciljev. Če boste ciljali na zelo težke ključne besede s svojo spletno stranjo, boste morali zgraditi nove spletne strani samo za offsite SEO, drugače pa to ne bo potrebno.

Kadar boste imeli lokacijo, boste začeli s pisanjem članka. Tukaj spet velja pravilo, da bo članek učinkovitejši, če boste pisali o temi, ki je povezana s vašo spletno stranjo. V vsakem primeru morate pisati o nečem, na kar se spoznate in veste opisati.

Ob pisanju članka morate upoštevati osnovna onsite SEO pravila. Ta pravila pravijo, da morate napisati vsaj 500 besed, da morate na čim več različnih načinov vključevati svojo ključno besedo ter, da morate uporabljati različne vrste medijev. Najbolje je, če uporabljate SEO pravilo, kot je yoast vtičnik, ki vam bo pomagal pri osnovni optimizaciji.

Odličen primer spletnih člankov na SEO-Praktik.si

Najboljši primer spletnih člankov smo našli na informacijski spletni strani SEO-Praktik.si. Ta spletna stran je namreč namenjena informiranju o optimizaciji spletnih strani, zato ima tudi sama izjemno organiziran SEO. Na tej slovenski spletni strani boste našli veliko člankov, ki so polni uporabnih vsebin o SEO.

Spletno stran SEO-Praktik.si lahko res uporabljamo za odličen vir primerov optimizacije iz prakse ter hkrati beremo o najnovejših teorijah glede SEO. Močno vam priporočamo obisk te spletne strani, saj vam garantiramo, da se boste naučili veliko za svojo optimizacijo.

seo članki

Spletna stran SEO-Praktik.si ponuja tudi veliko SEO storitev, med drugim tudi izvajanje offsite SEO za druge spletne strani. Spletna stran Bubamara.eu dječja soba je odličen primer uspeha spletne strani SEO-Praktik.si. Spletna trgovina Bubamara.eu ima sedaj namreč oblično optimizirano spletno stran, ker lahko vidimo že po uvrščanju spletne strani.

Bubamara je spletna trgovina, ki prodaja izdelke za otroke. Njihov posel je internacionalno prepoznaven, del njihovega uspeha lahko vsekakor pripišemo spletni optimizaciji, ki močno vpliva na pridobivanje novih strank preko interneta.

Kreiranje backlinkov

Kadar imamo optimiziran članek in lokacijo na spletu, kjer ga lahko objavimo bomo začeli s kreiranjem backlinka na našo targetirano spletno stran. To seveda lahko naredimo na več načinov, mi pa vam bomo pokazali kako to narediti za največjo učinkovitost.

Začeli bomo s pisanjem odstavka, ki je namenjen spletni strani, na katero bomo zgradili povezavo. Spletno stran prikažemo tako, da se vmeša v vsebino in da ne preidemo iz glavne teme članka. Nato v tem odstavku nekajkrat omenimo ime spletne strani ter ključno besedo, na katero cilja targetirana spletna stran.

To stran nato omenimo s anchor tekstom v katerega bomo vstavili povezavo. Anchor tekst je besedilo, na katerega kliknejo stranke, da pridejo do targetirane spletne strani. Za še večji učinek backlinka nastavimo anchor tekst kot ključno besedo, na katero cilja spletna stran na povezavi.

Ob kreiranju backlinkov se moramo zavedati, da več povezav kot jih zgradimo, manj bo posamezna povezava vplivala na uvrstitev spletne strani. To pomeni, da če želimo čim bolj dvigniti spletno stran na spletnih iskalnikih, moramo zgraditi samo eno povezavo nanjo v enem članku.

Najboljši primer anchor teksta na spletni strani POS-Plastika.si

Spletna stran POS-Plastika.si vizir ima 140 povezav, vse od teh imajo zelo dobro zgrajene anchor tekste, ki ne izstopajo iz ostale vsebine spletne strani. Spletna stran je prodajna in prodaja zaščitne vizirje ter cilja na ključno besedo vizir. Te povezave in anchor teksti pomagajo spletni strani POS-Plastika.si z ohranjanjem in napredovanjem na spletnih iskalnikih.

Na tej spletni strani lahko vidimo, kako tudi onsite optimizacija zahteva določeno število zunanjih in notranjih povezav. Spletna stran vključuje toliko povezav zato, da googlu in strankam prikaže, da je povezana z zunanjim svetom. To je pomembno zato, da stranke pridobijo neko zaupanje spletni strani.

Izdelava povezav na spletni strani Varčevanje Energije

Informacijska spletna stran Varčevanje-Energije.si peč na drva vsebuje 320 povezav, vse so odlično vključene v vsebino spletne strani. Na tej strani boste našli nekaj najboljših primerov anchor teksta na spletu ter s tem videli na lastne oči kako deluje profesionalni SEO. Res je, da spletna stran ni zgrajena za offsite SEO, ampak ima zato še bolj urejene backlinke na tuje strani.

Še več odličnih primerov in vaj lahko vidite na socialnih omrežjih ter video platformah, kot youtube, kjer stotine SEO strokovnjakov ustvarja vsebino za SEO zainteresirance. Kot primer vam priporočamo spodnji video od youtube kreatorja Semrush.

Dodatne informacije:

  • številne primere člankov, ki so optimizirani po aktualnih SEO pravilih, najdete tudi na blogu MatijaZajšek.com, kjer je tudi podrobno opisano kako optimizirati SEO članek, da bo v celoti zasledoval aktualne SEO smernice
  • če ste šele začetnik pri optimizaciji svojih speltni vsebin, priporočamo ogled članka Kaj je digitalni marketing