KAKO UČINKOVITO IZVESTI LINKEDIN OGLAŠEVANJE? 5 tipov oglaševanja na LinkedInu

KAKO UČINKOVITO IZVESTI LINKEDIN OGLAŠEVANJE?

Ali se vaše podjetje razvija tudi na LinkedInu? Bi radi na polno izkoristili prednosti tega omrežja in se vas mika probati LinkedIn oglaševanje? Tukaj dobite informacije o možnostih oglaševanja na LinkedInu!

linkedin oglaševanje

LinkedIn oglaševanje koristi predvsem B2B usmerjenim podjetjim, hkrati pa je odličen vir novih sodelavcev.

ZAKAJ JE LINKEDIN OGLAŠEVANJE TAKO KORISTNO?

Linkedin oglaševanje (učinkovito spletno oglaševanje) se je izkazalo kot izjemen vir novih leadov ter delovne sile. Zakaj? Ena izmed spretnosti LinkedIn oglaševanja je možnost natančne personalizacije in določenje ciljne publike glede na veliko faktorjev. Osebe lahko ciljate glede na pretekle funkcije in mnogo drugega. Ena stvar pa vas lahko zmoti – in sicer to, da oglaševanje na Instagramu je možno samo v angleščini – Slovenščina za enkrat ni podprti jezik. Za to je LinkeIn koristem predvsem če se namerjavate širiti v tuje trge.

VRSTE OGLASOV NA LINKEDINU

  1. SPONSORED CONTENT

    Že objavljate na LinkedInu? – Odlično! Lahko vaše dosedanje objave uporabite za LinkedIn oglaševanje in postanejo “sponzorirana vsebina”. Ta je namenjena predvsem dobivanju novih sledilcev na LinkedInu.

  2. DIRECT SPONSORED CONTENT

    Razlika me SC in DSC je v tem, da direct sponsored content ni bi prej objavljen, ampak je bil ustvarjen prav za namen oglaševanja. DSC lahko izkoristite za testiranje vsebine, ki je izven vašega navadnega contenta.

  3. Sponzored InMail

    S tem oglasom lahko pošlete sporočilo direkt v mailbox LinkedIn uporabnika. Ali je to drago? – Še kar. Eno tako sporočilo je okrog 0,25 evro – to je podobno kot malo dražji CTR Googla. Noben pa ne more 100% povedat, da bo sploh prejemnik to sporočilo odprel… Lahko se pa potrudite in napišete čim boljši napis!

  4. Text Ads

    Nobena slika, samo tekst, ki se pojavi na vrhu strani ali v desnem stolpcu. Prostor pa imate samo za 25 znakov za napis in 75 znakov za “body” oglasa. Ta vrsta oglasa je sicer poceni, ni pa tako učinkovita.

  5. Dynamic Ads

    Zadnja vrsta, ki jo ponuja LinkedIn oglaševanje so tako imenovani dinamični oglasi. Imamo pa dve vrsti tega oglasa in sicer FOLLOWER in SPOTLIGHT. Follower ponuja klik za sledenje vašega profila, Spotlight pa lahko oblikujete po želji – lasten gumb z lastnim tekstom in linkom…

HITER NASVET KAKO DO LINKEDIN OGLAŠEVANJA

Obvezno morate imeti ustvarjeno LinkedIn Company Page in račun za oglaševanje. Izpostavite si cilje za LinkedIn oglaševanje in jim sledite.

Smo vam pomagali ali vsaj dali mislit? Če rabite kakršnokoli pomoč z LinkedInom se lahko obrnete na nas!

Pro Marketing