LANDING PAGE – osnova učinkovite prodaje!

LANDING PAGES – osnova učinkovite prodaje!

Kaj je landing page? Predstavljajmo si, da smo napisali odličen članek, ki je vsebinsko povezan z eno izmed naših storitviji – se veda, da na koncu bomo bralca / potencialno stranko, vljudno povabili k nakupu, oziroma več informacijam o storitviji / temi. To naredimo skozi pametno oblikovan “call – to – action” gumbček – tako imenovani CTA in to na začetku, v sredini ali koncu članka. 

landing page

Ne me razumeti narobe – članek nima samo ta en cilj – se pravi prodajo, nečesa – želi si informirati, zabavati in dvigniti prepoznanost vašega podjetja v nenasilni obliki. Na tem temelji vsebinski marketing. Vseeno pa je zaželjena čim večja prodaja – čim več ohodkov – čim večji ract podjetja. Tak da… Kaj sledi temu magočnemu gumbčku, ki se imenuje CTA?

Landing page – pristajalna stran!

landing page

KAJ JE LANDING PAGE?

Pristajalna stran je onepager (ena stran), ki jasno in na privlačen način predstavlja ponudbo, tak da je za stranko enostavno izvedeti, KAJ prodajate in ZAKAJ to rabi. 

KAJ VSEBUJE LANDING PAGE?

  • KAJ

    – najbolj pomembno pri pristajalni strani je, da predstavite obiskovalcu “kaj” prodajate. To bi iz pristajalne strani moralo biti takoj jasno. Ne upajte si zmedeti vašo potencialno stranko – ne obstaja boljšega načina, kako jo odpeljati stran.

  • ZAKAJ

    – kaj so prednosti vaše ponudbe? Kaj ima za razliko od konkurenčnih ponudb istega izdelka / storitve? USP – ste že slišali to kratico? Unique selling proposition je nerazdružljivi del vsake storitve. Ne ponujajte nekaj, kaj že ponuja konkurenca – oziroma, če že, ponujajte to boljše!

  • A RES?

    – dajte potencialnim strankam dokaz. Mnenja obstoječih strank opisujočih zadovoljstvo s vami in vašo firmo je odlična priložnost kako povišati možnost konverzije. Lahko dodamo tudi tako imenovano “sace study”.

landing page

  • GRAFIČEN DEL

    – ljudje smo vizualni, všeč nam je gledati slik – dejansko, vse kaj vidimo, naši možgani dojemajo kot slike. Isto je s tekstom – možgani dojemajo “črke” kot majčkene “slikice” – za to, če dodamo grafike, pomagamo strankam se bolj in lažje orientirati na pristajalni strani. Se veda videi – tudi zaredi SEO optimizacije – bodo pomagali. 

  • KONTAKTNI OBRAZEC

    – na konec ne smemo pozabiti kontaktni obrazec, kje zahtevamo vse informacije, ki jih rabimo. Pazite pa, da ne sprašujete preveš, to bi lahko bralca zmotilo. Noben ni srečen, če mora izdati kos svoje zasebnosti.

In to je to, pristajalna stran – osnova učinkovite prodaje! Vam članek pomagal?