VSEBINSKI MARKETING + blog trik

Prepričani smo, da ste se vsi zagotovo že slišali s terminom vsebinski marketing. Ampak kaj točno le-ta pomeni?

 

KAJ JE VSEBINSKI MARKETING

Vsebinski marketing je aktivnost, ki temelji na ustvarjanju kvalitetnih vsebin. Le-te vam pomagajo pri uspešnem trženju vašega podjetja, saj z dobrim vsebinskim marketingom lahko potenicalnim strankam pokažete vaše veščine, znanja in pa samo kredibilnost podjetja.

 

PO ČEM SE RAZLIKUJE OD TRADICIONALNEGA MARKETINGA?

Glavna razlika je v tem, da vsebinski marketing želi graditi odnose s potencialno in obstoječo stranko, medtem ko se tega klasični marketing ne poslužuje.

 

PLATFORME VSEBINSKEGA MARKETINGA

V današnji družbi so ena najbolj popularnih platform vsebinskega marketinga družbena omrežja.

Na njih lahko namreč, glede na specifično družbeno omrežje, dosegate različne ciljne publike. Na primer, na TikTok-u lahko lažje pridete v stik z mlajšimi generacijami, na Facebook-u pa s starejšimi.

vsebinski marketing

vsebinski marketing

Kot omenjeno, pri vsebinskem marketingu želimo graditi na osebnem pristopu, kar preko družbenih omrežij lahko počnemo z lahkoto. Če rajši govorite pred kamero – potem je YouTube ali Podcast pravi naslov za vas. V kolikor pa ste bolj vešči v tipkanju, se lahko lotite osebnega bloga ali pa pišete objave na Facebook-u, LinkedIn-u ali pa kje drugje, kjer je to omogočeno.

 

Pa si podrobneje poglejmo slednjo opcijo – pisanje blog zapisa.

Preden se lotite samega pisanja, se vprašajte. Ali boste pisali ‘how to’ vsebine, priročnike, novice ali ‘list based’ zapise? Ko enkrat določite nišo, se lotimo pisanja.

Da pa bo blog zapis uspešen, priporočamo sledenje 4 korakom, ki vam bodo pomagali pri boljši strukturi blog zapisa.

Najprej spoznate svojo publiko. Vprašajte se, kaj bi oni radi brali.

Naslednji korak je bolj tehnične narave, pa vendar ga ne moremo spustiti. Preveriti morate namreč, če imate domeno za blog.

Ko jo imate urejeno, naj bo le-ta urejena v vašem CGP-ju.

Nenazadnje pa v samem blogu ne pozabite odgovoriti na vprašanja, na katera ste na začetku obljubili odgovore.

 

Upamo, da vam je ta krajši zapis pomagal pri boljšem razumevanju vsebinskega marketinga.

V kolikor bi se o temi vsebinskega marketinga podrobneje izobrazili, priporočamo obisk tečaja digitalnega marketinga, kjer vam strokovnjaki na personaliziran način lahko podajo svoje znanje.